Ügyfélkapcsolat kezelő rendszerek

honlapkészítés, weboldal készítés, webáruház készítés - Ügyfélkapcsolat kezelő rendszerekAz ügyfélkapcsolat kezelés (CRM - Customer Relationship Management) egy széles körben használt modell. A cégben uralkodó vezető kölcsönhatások a partnerekkel, az ügyfelek és az értékesítési kilátások pontos kezelése és elemzése. Ezek a folyamatok azok, amik automatizálásáért az ügyfélkapcsolat kezelő rendszerek felelnek. Ez magában foglalja a technológiai szervezettséget, automatizáltságot és szinkronizálja az üzleti folyamatokat, elsősorban a kereskedelmi tevékenységet, de a marketing, ügyfélszolgálati és technikai támogatásokat is. 


honlapkészítés, weboldal készítés, webáruház készítés - Ügyfélkapcsolat kezelő rendszerekA távlati célok között szerepel, hogy megtalálja, mik vonzzák és hogyan nyerje meg az új ügyfeleit, táplálja és megtartja azokat a célokat, amik eddig sikerre vezettek. Csábítja korábbi ügyfeleit a visszatérésre, ugyanakkor csökkenti a költségeket, támogatja a marketinget és az ügyfélszolgálatot.
Az ügyfélkapcsolat menedzsment leírja a cég egészére kiterjedő üzleti stratégiát, eddig teljesen különálló területeket összekapcsolva. Méréseket és becsüléseket végez ügyfélkapcsolatok kritikus fontosságú kérdéseihez és segít a stratégia végrehajtásában.

A CRM lelke

Az igazán jó CRM gyakorlatilag egy alacsony hibaszázalékkal teljesítő döntéstámogató rendszer. Igazából minden komolyabb vállalat vagy cég kell, hogy alkalmazzon vagy egyedi fejlesztésű vagy sablon CRM rendszereket. Ugyanis minden nagyobb cégben fennáll az alábbi körforgás:

honlapkészítés, weboldal készítés, webáruház készítés - Ügyfélkapcsolat kezelő rendszerekMarketing

Marketing részleg, hogy tudjuk, kinek adunk el: a marketing részlegnek kell ismernie a terméket, tudnia kell, hogy kik azok a homogén csoportok, akiket meg kell szólítani, ezt milyen cégprofillal lehetséges elérni, majd minél hatékonyabban a kiválasztott célközönséget megszólítani

 

honlapkészítés, weboldal készítés, webáruház készítés - Ügyfélkapcsolat kezelő rendszerekEladás

Eladási modul, hogy a megrendelések hatékonyabbak legyenek: tudnunk kell, hogy a vásárlók melyik csatornán érkeznek be hozzánk, melyik forrás nem teljesít megfelelően és hogy az általunk biztosított minőség felől ne legyenek kétségei leendő ügyfeleinknek

 

honlapkészítés, weboldal készítés, webáruház készítés - Ügyfélkapcsolat kezelő rendszerekMegrendelések

Megrendeléskezelés, megrendeléskövetés: percre pontosan tudjuk követni, hogy egy rendelés milyen státuszban van és hogy megérkezett-e a vásárlóhoz. Ezzel egy időben a könyvelést is precízen vezetnünk kell, így nincs gond egy-egy időszakos zárás előtt sem. Több külső elektronikus számlázást támogató rendszert is beépítettünk már webes környezetbe.

 

 

honlapkészítés, weboldal készítés, webáruház készítés - Ügyfélkapcsolat kezelő rendszerekSupport, döntéstámogatás

Belső vezetés, hogy még hatékonyabbak legyünk a jövőben: tudnunk kell tartani a határidőket, tudnia kell a rendszernek tanulni a múltban elkövetett hibákból, feldolgozni az esettanulmányokat és felhasználni azt a tökéletesítés végett. Jelentéseket kell keszíteni több aspektusból, így ez az az életfolyamat, ahol el kell végezzük a szükséges elemzéseket.

 

Az Info Laverage Kft. az évek folyamán több, egyedi tervezésű CRM rendszert kivitelezett hazai és nemzetközi vállalatoknak. A rendszerünkre való átállás után hatékonyabbá vált minden cég működése és megszűnt az addig fennálló szeparáltság is.


Kérjük, ne habozzon, kérje ajánlatunkat

CRM rendszerek fejlesztése, marketing és sales oldalak

területén is!
24 órán belül ingyenes árajánlattal szolgálunk.
Kapcsolatfelvétel most